muzyka

czwartek, 4 lutego 2016

Zniszczył to...

Hejka ! Dzisiaj opowiem wam historie ,w której mój związek się rozpadł .
No więc byłam z nim powyżej roku.
Wszystko było super...Do czasu..
Pewnego dnia przestaliśmy w ogóle się spotykać ,pisać a nawet rozmawiać w szkole !
Kiedy w końcu zaczęłam się nie pokoić napisałam do niego wiadomość :
-Czemu przestaliśmy pisać i rozmawiać ?
On odpisał :
- No .. Nie wiem .. Chyba jednak nie czujemy do siebie tego samego... Emotikon unsure
Wtedy poczułam jakby mi serce pękło ! Przecież to już tyle czasu !
Odpisałam mu :
-Ale.. Przecież.. To już tyle czasu !? Naprawdę ? ;(
On odpisał :
-Niestety ;/
Z jednej strony było mi przykro A z drugiej strony byłam strasznie wkurzona !
Od tamtej pory Nela i Olcia mnie wspierały i były przy mnie .
Właśnie dlatego je kocham !
Zawsze są przy mnie ! <3
~Lunaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz