muzyka

wtorek, 2 lutego 2016

Nela :3

Cześć!
Jestem Nela :)
Mam 12 lat ^^
Moim hobby jest kręcenie filmów :)
Jeżdżenie na penny <3
Pisanie pamiętnika <3
Śpiew i taniec <3
Czytanie książek, blogów <3
Oglądanie filmów xD
No i oczywiście spotykanie się ,ze znajomymi i moimi przyjaciółmi <3
Uwielbiam również robić zdjęcia :*
Fotografować ludzi, rośliny, zwierzęta <3
Jestem wysoka, mam dosyć długie włosy xD jestem niebieskooką blondynką :)
Mam dwóch młodszych braci <3
Kocham zwierzęta <3
Mam dwa koty, trzy psy i rybkę :D
Z Olcią przyjaźnię się od 7 lat ,a z Luną od roku <3
Nie wyobrażam sobie mojego życia bez dziewczyn, jazdy na penny <3
Jestem bambino <3
Bansheers <3
Jestem również fanką igrzysk śmierci <3
Całej serii Niezgodnej <3
Najbardziej lubię wiosnę :) mam w nią urodziny, jest też tak kolorowo i pachnąco <3
A tu łapcie moje zdjęcie jak jeżdżę na penny <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz