muzyka

czwartek, 4 lutego 2016

Moje rodzeństwo ~Nelaa

Jestem już ostatnią osobą, która opowie o swoim rodzeństwie :)
Tak jak mówiłam mam dwóch barci :) i jestem z nich najstarsza :D
Więc zacznijmy od mojego pierwszego brata :D
Mój brat ma na imię Kacper, ma 7 lat (w tym roku 8)
Chodzi do 1 klasy :)
Jestem niebieskookim blondynem (jak ja xD)
Bardzo lubi grać w gry komputerowe :)
Ciągle się bijemy, kłócimy ,ale bardzo go kocham <3
Mój drugi brat nazywa się Ksawery <3
18 lutego skończy rok :)
Jest troszkę starszy od brata Olci :*
Bardzo dużo figluje xD stawia pierwsze kroki :)
Bardzo lubi zwierzęta ,gdy tylko je zobaczy zaraz się śmieje :D
Strasznie lubi mi dokuczać... Gryźć mnie, budzić mnie rano, dawać całusy (to słodkie <3), przytulać :* Bardzo go kocham <3 Również jest niebieskookim blondynem xD
Moje koleżanki nazywają go "pultaskiem" ,bo ma słodziutkie pućki <3 (policzki)
Strasznie dużo gada (bełkocze xD) Co prawda mówi takie słowa jak:
Mama
Papa
Baba
Mniam
Pa Pa
Potrafi też machać, wysyłać buziaczki oraz pokazywać "stuknij się"xD
To tyle o moim rodzeństwie! Papatki :*
~Nelaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz