muzyka

wtorek, 2 lutego 2016

Wszytko przez nią...

Teraz na stronce publikujemy głównie smutne posty, ale każdy chyba kiedyś stracił przyjaciela/ przyjaciółkę ja też miałam taką historie...
Dziś chcę o niej opowiedzieć...
Można się domyślić ,że nie jesteśmy jedynymi przyjaciółkami, każda z nas ma jeszcze jedną, dwie ukochane osoby <3
Ja też miałam...Trzy.
W pewnym czasie jedna z tych trzech ,zaczęła nastawiać przeciwko mnie moje dwie przyjaciółki, były kłótnie, nie odzywałyśmy się do siebie...
Nie płakałam, bo i tak to by nic nie dało...
Postanowiłam wziąć się w garść i wszystko sobie wyjaśnić. 
Wszystko wyjaśniłyśmy, odsunęłyśmy się wszystkie od "przyjaciółki" 
Było dobrze <3 po pewnym czasie "przyjaciółka" wróciła...
Było nas trzy... Ponownie zaczęła nastawiać jedną przeciwko mnie, do tego stopnia ,że już się nie przyjaźnimy... Żałuję, bo przyjaźniłyśmy się długo... Po pewnym czasie znudziła jej się moja przyjaciółka, więc ją zostawiła...
Nie będę wracać do tego co było <3 teraz mam więcej prawdziwych przyjaciółek <3
I nie pozwolę ,żeby je ktoś skrzywdził, one troszczą się o mnie, ja troszczę się o nich <3
"Przyjaźń to nie obowiązek bycia, tylko chęć bycia przy drugiej osobie" <3
~Nelaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz